dimecres, 13 d’abril del 2016

CONCURS TRADUCCIÓ I INTERPRETACIÓ UPF

Per primer cop, alumnes preseleccionats d'entre 3r, 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat han representat l'Escola Meritxell en el Concurs de Traducció i Interpretació que organitza cada any la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Ha estat una experiència positiva que ha representat tot un repte personal pels nostres alumnes. Els guanyadors sortiran publicats el proper 15 d'abril i es podran consultar en la pàgina web de la Facultat de Traducció i Interpretació (http://www.upf.edu/factii/).

"Va ser una nova experiència, que és el que ens fa créixer, i l'oportunitat de provar el francès fora de les aules." (B.J)
"Recomano la participació a tota la gent que pugui parlar la llengua francesa i, sense dubte, hi tornaria a participar!" (P.P)
"Va ser una experiència impressionant, també pel fet de compartir-la amb companys de l'escola i amb alumnes de tot Catalunya, on hi regnava una sensació de germanor bastant forta." (E.F)

"Crec que parlo en nom de tots quan dic que va ser tot un repte. Ho vam passar genial i vam aprendre molt. Va ser una experiència inoblidable." (A.P)