dilluns, 26 de juny del 2023

Activitat Eutanàsia i mort digna

En relació a la visita a l’hospital de Mataró per parlar sobre Eutanàsia i mort digna, la nostra alumna de 4t Victoria Palay va donar voluntàriament al Comitè d’Ètica Assistencial (CEA) un quadre artístic que va ser guanyador en la categoria d’art dels Premis de Sant Jordi. Aquest quadre, segons l’alumna, representa la vida humana més enllà de la biologia: els sentiments, pensaments, motivacions i reflexions sobre la vida. Els humans no som només carn i ossos, sinó un ventall de qüestions intangibles que ens defineixen i configuren en totes les nostres facetes i al llarg de tota la nostra vida.

El Comitè va felicitar l'alumna i la seva implicació amb l'hospital, agraint la peça artística i fent-li un petit obsequi de part de tot el Comitè.

La Joana Moreno de 4t la va acompanyar i encoratjar en la donació i van experimentar en primera mà com es reuneixen els integrants del CEA. Les felicitem per tota la feina feta i participació.